Giant Dome
WOW! GIANT Dome tiltrækker børn i stor stil. Den indeholder utallige sjove legeaktiviteter såsom at klatre, at rutsje, at hoppe, at svinge. Når man klatrer mod toppen af GIANT Dome, træner børn vigtige social-emotionelle færdigheder som empati, samarbejde og selvregulering. Følelsen af at have præsteret noget stort ved at nå toppen gør strukturen helt unik. Klatreturen udvikler børnenes styrke og krydskoordination. Disse er afgørende fysiske evner at stimulere når man ellers har en stillesiddende hverdag. Udover de fysiske legeaktiviteter, er der også mulighed for social leg i både net og membraner. Her kan man også mødes og få nye venskaber eller tage et hvil.
Farvemuligheder:

Giant Dome
Mars, rød
COR867001-0401
Alle priser er uden moms
- Produktnummer:
- COR86700
- Produktkategori:
- Domes & Arches
- Produktgruppe:
- Klatrenet og Parkour
- Alder:
- 5+
- Dimensioner LxBxH:
- 1217 x 1067 x 619 cm
- Aldersgruppe:
- 5 - 12
- Antal brugere:
- 90














- Corocord reb:
- 10 år
- S-Klemmer:
- 10 år
- Membran:
- 2 år
- Malet toplag:
- 10 år
- Garanterede reservedele:
- 10 år
Certifikater:

- Maks. faldhøjde:
- 260.00 cm
- Faldområde:
- 147.90 m2
- Antal installatører (pers.):
- 2
Produktark | |
Sidetegning (PDF in scale) | |
Plantegning (PDF in scale) | |
2D DWG | |
3D DWG | |
Plantegning | |
Sidetegning | |
Produktfoto | |
Produktfoto | |
Produktfoto | |
Produktfoto | |
Produktfoto | |
Produktfoto | |
COM_REDSHOPB_FILE_ADDITIONAL_IMAGES | |
COM_REDSHOPB_FILE_PRODUCT_IMAGE_2 | |
TÜV-certificeret | |
Produktbillede CAD1 | |
Produktbillede CAD2 |
Kvalitet der holder

Fysisk
Glæden ved bevægelse:
Motoriske færdigheder, muskler, kondition og knogletæthed
Kognitiv
Glæden ved læring:
Nysgerrighed, forståelse af årsagssammenhæng og viden om verden
Social-emotionel
Glæden ved samvær:
Samarbejde, tolerance og følelsen af at høre til
Kreativ
Glæden ved at skabe:
Samskabelse og udforskning af materialer
Forestil dig hvordan det vil se ud
Få inspiration til den perfekte legeplads eller udendørs fitnessområde. Du kan afprøve ideer og visualisere dem i augmented reality (AR) ved hjælp af ImaginIt-appen.
