Sekskantet hoppenet
Denne hoppende vandrette membran er en legepladsfavorit. De ydre reb er hoppende og udgør en fin destination for afbalancering omkring den centrale membran. Børn kan hoppe og hoppe på den centrale membran, hvilket hjælper med at opbygge knogletæthed samt at være sjovt. Når man springer, træner børn balance, rytme og propriosception. Disse motoriske evner er afgørende for at navigere i verden sikkert, dømme afstand, f.eks. i trafik. Det enorme net er et samlingspunkt, hvor børn kan ligge, sidde eller stå, hoppe hinanden ved at hoppe. Dette træner sociale færdigheder som empati såvel som kommunikationsevner, når man justerer adfærd til at tage hensyn til andre.
Farvemuligheder:

Sekskantet hoppenet
Rød
COR215061-1101
Alle priser er uden moms
- Produktnummer:
- COR21506
- Produktkategori:
- Dynamiske Redskaber
- Produktgruppe:
- Klatrenet og Parkour
- Alder:
- 3+
- Dimensioner LxBxH:
- 548 x 475 x 70 cm
- Aldersgruppe:
- 3 - 8
- Antal brugere:
- 6





- Corocord reb:
- 10 år
- S-Klemmer:
- 10 år
- Galvaniseret stål:
- Livstid
- Membran:
- 2 år
- Garanterede reservedele:
- 10 år
Certifikater:

- Maks. faldhøjde:
- 70.00 cm
- Faldområde:
- 56.00 m2
- Antal installatører (pers.):
- 2
Produktark | |
Sidetegning (PDF in scale) | |
Plantegning (PDF in scale) | |
2D DWG | |
3D DWG | |
Plantegning | |
Sidetegning | |
COM_REDSHOPB_FILE_ADDITIONAL_IMAGES | |
COM_REDSHOPB_FILE_PRODUCT_IMAGE_2 | |
TÜV-certificeret | |
Produktbillede CAD1 | |
Produktbillede CAD2 |
Kvalitet der holder

Fysisk
Glæden ved bevægelse:
Motoriske færdigheder, muskler, kondition og knogletæthed
Kognitiv
Glæden ved læring:
Nysgerrighed, forståelse af årsagssammenhæng og viden om verden
Social-emotionel
Glæden ved samvær:
Samarbejde, tolerance og følelsen af at høre til
Kreativ
Glæden ved at skabe:
Samskabelse og udforskning af materialer
Forestil dig hvordan det vil se ud
Få inspiration til den perfekte legeplads eller udendørs fitnessområde. Du kan afprøve ideer og visualisere dem i augmented reality (AR) ved hjælp af ImaginIt-appen.
